JUAN CARLOS MARCO PUEO

Biografía

JUAN CARLOS MARCO va nacer a Fonz en 1969. Va estudiar Ciencias Físicas a la Universidat de Zaragoza. Dende entonces treballa de profesor d’Educación Secundaria. La suya pasión per escrebir le viene de choven, dimpués de conocer la obra de los autors cllasicos baixorribagorzanos. S’ha decantau per la poesía y el rellato curto. En las dos modalidaz ha ganau bell premio en concursos literarios como el de Lo Grau, el Cleto Torrodellas u el Condau de Ribagorza.
Ha publlicau en revistas, periodicos y llibrez de fiestas. Algunos de los suyos escritos han siu representaus en recitals poeticos u en conciertos de mosica en llengua aragonesa. Parte de la suya obra está repllegada en el llibro Be regulá, del que estes rellatos fan parte, toz escritos en aragonés baixorribagorzano.
En lo tocante a la llengua castellana, tiene publlicau el llibro de poemas La arena y el marDíxame pescá con tú é la primer novela que va escrebir, con la que va ganar el X Premio de Nobela Curta Ziudá de Balbastro 2018 y que va estar traducida al castellano con el titulo Llévame a pescar contigo (2020) y publlicada en esta mesma editorial.

En l'año 2022, publica La casa los Telaires y atros rellatos (reedizión revisada de Bé regulá).

Galardones

Lo Grau

Cleto Torrodellas

Condau de Ribagorza.

X Premio de Nobela Curta Ziudá de Balbastro 2018.

OBRAS DESTACADAS

Be regulá 

La arena y el mar en llengua castellana

Díxame pescá con tú. X Premio de Nobela Curta Ziudá de Balbastro 2018

Llévame a pescar contigo (traducción al castellano de la novela Díxame pescá con tú.

La casa los Telaires y atros rellatos (reedizión revisada de Bé regulá)

Ir arriba

Accede a FLA